PERCEPTIE BEÏNVLOEDEN DOOR EEN PERSOONLIJKHEID TE DEFINIËREN EN OP EEN OPWINDENDE EN OVERTUIGENDE MANIER TE DELEN MET ANDEREN
Dat is de definitie van die ik tijdens the Brand Game geef over het vage begrip ‘Branding’.
Je ziet hoe moeilijk het is, in het verleden beïnvloede je de perceptie met een grappige persoonlijkheid: De filiaalmanager. Die stopte helaas, dus daarna ga je weer testen. Soms lijkt het even of je merk een persoonlijkheidsstoornis heeft.
Met humor lukte het niet: ‘Buik, billen, bonus’ ontving de Loden Leeuw.
Sentiment en emotie is blijkbaar nu the way to go 😉 ‘Appie Christmas’ won de Gouden Loeki.
Welke persoonlijkheid heeft jouw merk?
Hallo, dit is een opmerking.
Als je een opmerking wilt verwijderen, meld je je aan en bekijk je de opmerking bij het bericht. Daar kun je ze bewerken of verwijderen.