De Appie wint de gouden Loekie, maar ook de Loden Leeuw… de persoonlijkheid van je merk

PERCEPTIE BEÏNVLOEDEN DOOR EEN PERSOONLIJKHEID TE DEFINIËREN EN OP EEN OPWINDENDE EN OVERTUIGENDE MANIER TE DELEN MET ANDEREN

Dat is de definitie van die ik tijdens the Brand Game geef over het vage begrip ‘Branding’.

Je ziet hoe moeilijk het is, in het verleden beïnvloede je de perceptie met een grappige persoonlijkheid: De filiaalmanager. Die stopte helaas, dus daarna ga je weer testen. Soms lijkt het even of je merk een persoonlijkheidsstoornis heeft.

Met humor lukte het niet: ‘Buik, billen, bonus’ ontving de Loden Leeuw.

Sentiment en emotie is blijkbaar nu the way to go 😉 ‘Appie Christmas’ won de Gouden Loeki.


Welke persoonlijkheid heeft jouw merk?

 

Eén gedachte over “De Appie wint de gouden Loekie, maar ook de Loden Leeuw… de persoonlijkheid van je merk”

  1. Hallo, dit is een opmerking.
    Als je een opmerking wilt verwijderen, meld je je aan en bekijk je de opmerking bij het bericht. Daar kun je ze bewerken of verwijderen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *